CRIPPLER'S LAIR

Only God Can Judge Me

Sunday, August 27, 2006

Nostalgic Songs

I'm like crazy over old malay songs. I've downloaded some of P Ramlee's songs. They are quite nice. Not that bad. I'm listening to some of the songs that i used to listen whilst growing up. Nico, KRU, Sheila Majid, Feminin, 4U2C and etc. Gosh, i could still my childhood epoch. Full of adventures, scoldings and accidents. Haha. I would love to share the lyrics of those songs with you guys. Enjoy!

Nico - Engkau Dan Aku

(Engkau perlukan aku) X4
Engkau dan aku
Kali pertama
Menjeling mata
Hatiku pun tergoda
Aku tertawan
Dengan sikapmu
Kini ku pun tahu
Kau sayang kepadaku
Cinta yang suci
Kekal abadi
Cinta yang tulus
Cinta yang kekal ini
Mengapa kita harus berpura
Seolah tiada cinta antara kita

Engkau perlukan aku
Aku cinta padamu
Kerana ku tahu
Kau sayang kepadamu
Ku tak relak menunggu
Hanya engkau untuk ku
Usah lagi engkau cuba
Menjauhkan dirimu

Engkau perlukan aku
Kenangan lalu
Terus memburu
Aku terpaku dengan kejujuranmu
Kerana penghalang
Kau melafazkan
Kata perpisahkan
Engkau berikan
Mengapa kini
Harus terjadi
Kata manis mu
Cinta kita yang suci
Bagaikan mimpi
Mimpi yang negeri
Harap kau mengerti
Tentang diriku ini

Engkau perlukan aku
Aku cinta padamu
Kerana ku tahu kau sayang padaku
Ku tak rela menunggu
Hanya enkgau untuk ku
Usah lagi engkau cuba
Menjaukan diri mu
Engkau perlukan aku
Aku cinta pada ku
Kerana ku tahu kau sayang pada ku

Ku tak reala menugnggu
Hanya engkau untuk ku
Usah lagi kau cuba menjauhkan dirimu

4U2C - Kenangan Cinta

Kenangan saat berputiknya cinta bersama
Ingat semua... padaku berdua
Mengapa... kesudahan begini yang kau pinta
Mengakhirkan cinta kita
Siapa... Sebenarnya...Yang menjadi punca perpisahan kita
Cinta dan perasaanku hancur kini
Kau pergi... (kau pergi)

( korus )
Andainya engkau tahu
Perasaan ini
Ku kan pasti kau mengerti
Menangis sendiri
Pintaku hanya satu
Sebelum berlalu
Jika engkau disakiti
Pulanglah...
Kan ku nanti kau kembali oh sayang

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home